Praca
Starszy specjalista / Główny specjalista w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów
- opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań, w tym rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń w ramach programów realizowanych przez Agencję (w szczególności FENG i FEPW)
- przygotowanie / opracowanie na poziomie Agencji:
- wzorów dokumentów dot. wyboru projektów do dofinansowania (w tym w zakresie systemu oceny wniosków o dofinansowanie)
- obszaru rozliczeń projektów (w tym uzgodnienia kwestii horyzontalnych oraz nadzór na wzorem umowy o dofinansowanie)
- procesu uzgadniania stanowisk w zakresie udzielania pomocy publicznej w ramach zadań realizowanych przez sekcję
- procesu uzgadniania i podpisywania porozumień programowych oraz ich aneksowanie
- prac związanych z przygotowaniem i aktualizacją dokumentów programowych, wytycznych i aktów prawnych dotyczących realizowanych programów
- informacji dla Prezesa PARP i Zastępców Prezesa, innych pracowników PARP, partnerom zaangażowanym we wdrażanie programu o charakterze przekrojowym
- udział w opracowywaniu zasad naboru oraz współpracy z ekspertami uczestniczącymi w wyborze projektów do dofinansowania oraz współpraca z ekspertami wpisanymi na wykaz
- udział w pracach związanych z przygotowywaniem projektów procedur (w szczególności w zakresie rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń)
- prowadzenie szkoleń / spotkań i przygotowywanie materiałów pomocniczych dla użytkowników w zakresie nadzorowanych procedur.
- opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań w tym rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń (w szczególności FENG i FEPW)
- Udział w:
- przygotowaniu wzorów dokumentów dot. wyboru projektów do dofinansowania (w tym w zakresie systemu oceny wniosków o dofinansowanie)
- opracowaniu rozwiązań z obszaru rozliczeń projektów
- procesie uzgadniania stanowisk w zakresie udzielania pomocy publicznej w ramach zadań realizowanych przez sekcję
- procesie uzgadniania i podpisywania porozumień programowych oraz ich aneksowanie
- pracach związanych z przygotowaniem i aktualizacją dokumentów programowych, wytycznych i aktów prawnych dotyczących realizowanych programów
- przygotowaniu informacji dla Prezesa PARP i Zastępców Prezesa, innych pracowników PARP, partnerom zaangażowanym we wdrażanie programu o charakterze przekrojowym
- udział w opracowywaniu zasad naboru oraz współpracy z ekspertami uczestniczącymi w wyborze projektów do dofinansowania oraz współpraca z ekspertami wpisanymi na wykaz
- udział w pracach związanych z przygotowywaniem projektów procedur (w szczególności w zakresie rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń).
- min. wykształcenia wyższego licencjackiego
- dla Głównego Specjalisty: min. 5 lat doświadczenia zawodowego w organizacji konkursów na realizację projektów lub w rozliczaniu projektów lub w realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w tym min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym przygotowywaniu założeń konkursu, dokumentacji konkursowej, kryteriów wyboru projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub z innych programów skierowanych do przedsiębiorstw
- dla Starszego Specjalisty: min. 4 lat doświadczenia zawodowego w organizacji konkursów na realizację projektów lub w rozliczaniu projektów lub w realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w tym min. 2 lata doświadczenia w przygotowywaniu założeń konkursu, dokumentacji konkursowej, kryteriów wyboru projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub z innych programów skierowanych do przedsiębiorstw
- umiejętności tworzenia dokumentów skierowanych do przedsiębiorców, które wchodzą w skład dokumentacji konkursowej (regulaminy, umowy, formularze wniosków o dofinansowanie)
- znajomości uregulowań prawnych i dokumentów programowych związanych z finansowaniem projektów ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Polsce
- praktycznej znajomości systemów informatycznych wspierających procesy oceny projektów i zawierania umów (w tym CST i/lub LSI)
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- bardzo dobrej znajomości MS Word
- umiejętności pracy w MS Excel na dużych zbiorach danych w tym efektywne wykorzystywanie narzędzi usprawniających analizę danych i ich raportowanie (np. tabele przestawne)
- samodzielności, kreatywności oraz dokładności.
- wykształcenie wyższe magisterskie (preferowany kierunek: ekonomia, prawo międzynarodowe, socjologia)
- doświadczenie pracy w podmiocie organizującym konkursy skierowane do przedsiębiorstw przy procesie oceny projektów
- dobra znajomość MS Power Point
- dobra znajomość MS Power BI
- znajomość podstawowych zagadnień w obszarze prawa gospodarczego i finansów publicznych
- znajomość podstawowych zagadnień Prawa zamówień publicznych
- nastawienie na rozwój i zdobywanie wiedzy, nastawienie na poszukania rozwiązań/ usprawnień, szybkie uczenie się.
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne.
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Opis stanowiska Udzielanie doradztwa i szkolenia na każdym etapie projektu (nabór, sprawozdawczość, kontrole); Współudział w ocenie wniosków oraz przygotowaniu umów; Pełnienie funkcji „opiekunów projektów” w...
Firma: Podkarpackie Centrum Innowacji, Sp. z o.o
Miejsce pracy: podkarpackie / Rzeszów
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, cały etat, praca od poniedziałku do piątku. Twoje zadania: sporządzanie sprawozdań na potrzeby Spółki oraz sprawozdań wynikających z zewnętrznych przepisów,...
Firma: Poczta Polska S.A.
Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Szczecin, al. Niepodległości 41/42
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwoja rola Lubisz analizować dane i podejmować decyzje, które mają realne znaczenie? Jako Analityk Kredytów Hipotecznych będziesz oceniać zdolność i wiarygodność kredytową klientów. Dzięki Twojej pracy bank...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Data dodania: dzisiaj
SzczegółySprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Udzielanie wsparcia pracownikom w zakresie spraw kadrowo-płacowych zarówno osobiście, jak i przez systemy elektroniczne Przygotowywanie...
Firma: Lotte Wedel Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: pomorskie / Gdynia
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyKoordynacja finansowania i rozliczanie projektów zgodnie z wymogami grantodawców. Opracowywanie wniosków o zmiany w projektach. Kontrola terminowości płatności i harmonogramów finansowych. Ocena kwalifikowalności...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły