Praca
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach
- udział w planowaniu i przygotowaniu dokumentacji operacyjnej, niezbędnej do uruchomienia, działania i oceny systemu rad sektorowych, w tym podczas opracowywania regulaminów np. wzorów umów, wytycznych i załączników, kryteriów oceny;
- przygotowywanie analiz i raportów/opracowań nt. funkcjonowania systemu rad sektorowych i samych rad sektorowych;
- udział w wypracowywaniu i monitorowaniu mechanizmów koordynacji systemu rad sektorowych z działaniami innych instytucji oraz zapewnienie spójności działań podejmowanych w systemie rad z innymi instytucjami i departamentami PARP w obszarze podnoszenia kompetencji osób dorosłych;
- organizacja i udział w prowadzeniu spotkań krajowych i międzynarodowych w ramach systemu rad sektorowych;
- planowanie i realizacja działań o charakterze informacyjnym, dotyczących systemu rad sektorowych, w tym także udział w przygotowywaniu i prowadzeniu prezentacji lub szkoleń dla uczestników systemu rad sektorowych;
- udział w opracowywaniu dokumentacji na wybór wykonawców od strony merytorycznej i formalnej do zamówienia usług zgodnie z prawem zamówień publicznych.
- Główny Specjalista – minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie przygotowywania lub weryfikacji regulaminów/wytycznych/wskazówek/raportów/analiz lub podobnych dokumentów lub w zakresie audytu/kontroli lub innych działań, w obszarze systemu podnoszenia kompetencji osób dorosłych; wykształcenie wyższe - magisterskie;
- Starszy Specjalista – minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie przygotowywania lub weryfikacji regulaminów/wytycznych/wskazówek/raportów/analiz lub podobnych dokumentów lub w zakresie audytu/kontroli lub innych działań, w obszarze systemu podnoszenia kompetencji osób dorosłych; wykształcenie wyższe - licencjat;
- Wiedza z zakresu możliwości podnoszenia kompetencji przez osoby dorosłe w Polsce oraz możliwości ich finansowania ze środków publicznych i prywatnych;
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office (głównie: Word, PowerPoint, Excel; Forms): przygotowywanie odpowiednio sformatowanych pism, tabel, prezentacji, formularzy;
- Język angielski – poziom B2;
- Wiedza z zakresu:
- systemu rad sektorowych;
- prawa oświatowego,
- prawa rynku pracy i służb zatrudnienia,
- regulacji dotyczących Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji,
- strategii państwa na rzecz podnoszenia kompetencji Polaków,
- audytu lub kontroli;
- wysoka biegłość w obsłudze pakietu MS Office (Word, PowerPoint, Excel);
- umiejętności analizy danych jakościowych i ilościowych oraz ich syntetycznego opracowywania.
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne.
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Wprowadzanie dokumentów księgowych przy użyciu systemu OCR. Przygotowywanie danych księgowych i współpraca z działem księgowości. Udział w zamknięciach miesiąca i roku oraz w kontrolach i audytach. Wsparcie w...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Opacz-Kolonia
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyWdrażanie strategii HR w przypisanych obszarach biznesowych Wsparcie managerów w rekrutacji, zatrudnieniu, on-boardingu i off-boardingu oraz nadzorowanie jakości wsparcia z CoE Doradztwo w procesach zmian organizacyjnych, w...
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyOpis stanowiska: Wprowadzanie i weryfikacja danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola kompletności dokumentów dostarczanych przez pracowników oraz ich wstępna weryfikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji...
Firma: Contract Administration Sp. z o.o.
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyTwoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyZakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie i koordynowanie procesów rekrutacyjnych (publikacja ogłoszeń, selekcja kandydatów, umawianie spotkań, bieżące monitorowanie oraz prowadzenie spotkań rekrutacyjnych). Dbanie o...
Firma: Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Toruń
Data dodania: dzisiaj
SzczegółyZakres obowiązków: Koordynowanie i realizacja projektów szkoleniowych (medycznych i niemedycznych). Tworzenie i prowadzenie procesów rozwojowych: onboarding, mentoring, ścieżki karier. Przygotowywanie materiałów...
Firma: Corten Medic
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Cybernetyki 19B
Data dodania: dzisiaj
Szczegóły