Praca
Starszy Specjalista – Kwestura / Pion Rektora
Uniwersytet Morski w Gdyni poszukuje
Kandydata/Kandydatkę na stanowisko:
Stanowisko/funkcja: Starszy specjalista
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Komórka organizacyjna: Kwestura/ Pion Rektora
- organizowanie i nadzorowanie pracy w systemach finansowo-księgowych ERP oraz EOD Asseco.BS
- odpowiedzialność za terminowe opracowywanie planów rzeczowo-finansowych i sprawozdań budżetowych
- nadzór nad prawidłowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych i ewidencji finansowej
- umiejętność praktyczna sporządzania sprawozdań finansowych uczelni, tj. bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku przepływów pieniężnych, zmian w kapitałach oraz informacji dodatkowych – na podstawie szczegółowych danych wynikających ze sprawozdań, jak również informacji od dysponentów budżetu w UMG
- analiza i ocena wykonania budżetów jednostek organizacyjnych UMG oraz monitorowanie ich zmian
- monitorowanie stanu finansów Instytutu Morskiego UMG
- przygotowywanie materiałów i analiz finansowych na posiedzenia Rady Uczelni, Senatu oraz Komisji ds. Budżetu i Finansów
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie planowania, rozliczania i kontroli wydatków
- weryfikowanie pod względem finansowym umów na dostawy, roboty i usługi, jak również umów cywilno-prawnych
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane: rachunkowość, finanse publiczne, ekonomia, zarządzanie)
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów lub księgowości, w tym co najmniej 3 lata w jednostce sektora finansów publicznych
- znajomość przepisów:
- ustawy o finansach publicznych
- ustawy o rachunkowości
- ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
- znajomość zasad planowania i sprawozdawczości budżetowej
- umiejętność pracy w systemach klasy ERP i EOD, w tym preferowana znajomość systemu Asseco.bs
- wysoka kultura organizacyjna, rzetelność, dokładność i odpowiedzialność
- doświadczenie w pracy w jednostce szkolnictwa wyższego
- umiejętność analizy danych finansowych i sporządzania raportów
- zdolność kierowania zespołem i organizowania pracy działu
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Przewidywana data zatrudnienia: styczeń 2026 r.
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- korzystny pakiet medyczny
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wypoczynku dzieci, żłobka/przedszkola
- bony świąteczne dla dzieci
- grupowe ubezpieczenie na życie
NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW
Twoja rola w STRABAG wsparcie w realizacji procesów rekrutacyjnych (wsparcie w tworzeniu ogłoszeń o pracę, publikacja ogłoszeń na stronie kariery koncernu STRABAG oraz na portalach rekrutacyjnych, selekcja dokumentów...
Firma: STRABAG BMTI Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Pruszków
Data dodania: wczoraj
SzczegółyWymiar etatu: pełny etat Rodzaj umowy: umowa o pracę ( zgodnie z art. 25 K. p. ) Wykształcenie: preferowane kierunki ekonomiczne Opis stanowiska: Odpowiedzialność za wprowadzanie do systemu finansowego faktur kosztowych...
Firma: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zagajnik"
Miejsce pracy: łódzkie / Łódź
Data dodania: wczoraj
SzczegółyTwoja rola Pracując w naszym Centrum Kontaktu z Klientem będziesz miał okazję: Pomagać klientom w codziennym bankowaniu - odpowiadając na pytania, rozwiązując problemy, dbając o najwyższą jakość obsługi. Opowiadać...
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Data dodania: wczoraj
SzczegółyOpis stanowiska Obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących Przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne)...
Firma: MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.
Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
Data dodania: wczoraj
SzczegółyTwój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z...
Firma: BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Data dodania: wczoraj
SzczegółyTwój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z...
Firma: BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Data dodania: wczoraj
Szczegóły