Logo
Zastępca / Zastępczyni Kierownika działu Administracji i HR

Praca

Zastępca / Zastępczyni Kierownika działu Administracji i HR

Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnościami. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!
Do naszego Działu Administracji i HR prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Zastępca / Zastępczyni Kierownika działu Administracji i HR
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Do Twoich zadań będzie należało:
  • Kontakt z potencjalnymi kandydatami do pracy w Fundacji, prowadzenie procesów rekrutacyjnych.
  • Tworzenie i publikacja ogłoszeń o pracę.
  • Przeprowadzanie rocznej ankiety satysfakcji pracowników, opracowywanie wyników i rekomendacji.
  • Wsparcie HR pracowników, przeprowadzanie exit interview.
  • Przygotowywanie comiesięcznego newslettera pracowniczego i aktualizacji informacji na SharePoint.
  • Obsługa benefitów pozapłacowych, w tym wystawianie FV za benefity poza pakietem od pracodawcy oraz za parking dla pracowników.
  • Rozwijanie części e-pracownik w programie Symfonia.
  • Organizacja spotkań integracyjnych.
  • Nadzór nad sprzętem powierzonym pracownikom.
  • Organizacja szkoleń dla pracowników, w tym szkolenia z grantów oraz szkoleń wewnętrznych.
  • Zastępowanie specjalisty ds. kadr i płac, w tym samodzielne naliczanie listy płac w programie Symfonia, obsługa programu Płatnik, naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, tworzenie umów dla pracowników.
  • Wsparcie kierownika w rozwiązywaniu sytuacji problemowych w dziale.
  • Współodpowiedzialność za rozwój działu, nadzorowanie pracy działu, pilnowanie terminów, procesów, stosowania procedur.
  • Współprowadzenie z kierownikiem rozmów półrocznych z liderami w dziale.
  • Zastępowanie Kierownika, w tym prowadzenie działu podczas nieobecności, aktywne zastępstwo na spotkaniach.
Wyślij do nas CV, jeśli:
  • Posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie jako specjalista ds. HR oraz doświadczenie w naliczaniu płac.
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Jesteś dyspozycyjny/a w pełnym wymiarze godzin oraz gotowy/a do pracy stacjonarnej w Fundacji w Warszawie.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
  • Jesteśmy fajnym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje.
  • Jesteśmy dużą i uznaną organizacją pozarządową w Polsce. Podpiszemy z Tobą umowę o pracę na zastępstwo, z wynagrodzeniem w przedziale 7 122,97 zł - 7 848,16 zł brutto w zależności od doświadczenia i kompetencji.
  • Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu.
  • Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w obszarze HR oraz zarządzania działem.
  • Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce 
  • Do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: kontakt@fundacjaavalon.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: iodo@fundacjaavalon.pl.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na powyższe stanowisko, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.

NAJNOWSZE OFERTY PRACODAWCÓW

Będziesz odpowiedzialny za: naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne), sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji, sprawozdań i korekt...

Firma: VECTRA S.A.

Miejsce pracy: pomorskie / Gdynia

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Główne obowiązki: Obsługa kadrowo-płacowa pracowników zgodnie z obowiązującymi regulacjami Naliczanie wynagrodzeń, premii oraz świadczeń dodatkowych Kontrola i aktualizacja danych w systemie kadrowym Sporządzanie...

Firma: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Zawodzie 18

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Ursus, ul. Wojciechowskiego 39

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: mazowieckie / Radom

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoja rola pracujesz z klientem zamożnym, badasz jego potrzeby i aktywnie oferujesz produkty bankowości detalicznej pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na...

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: dolnośląskie / Bolesławiec

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły

Twoja rola pracujesz z klientem zamożnym, badasz jego potrzeby i aktywnie oferujesz produkty bankowości detalicznej pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na...

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Miejsce pracy: dolnośląskie / Legnica

Data dodania: dzisiaj

Szczegóły